VERZENDKOSTEN
De verzendkosten voor onderdelen en/of motoren die bij ons vandaan per pakketdienst worden verstuurd, bedragen € 6,95

BEZORGKOSTEN

Voor het bezorgen in heel Nederland hanteren wij een tarief van € 50,–.
Dit is alleen van toepassing op zendingen binnen de Benelux.

Waddeneilanden tarief van €75,- per adres

Belgie tarief van € 65,- per adres

PRIJZEN

Prijzen op onze website worden altijd inclusief btw vermeld.

LEVERTIJDEN

• Rolluiken
Alutech 10 tot 15 werkdagen
Heroal 10 tot 15 werkdagen
• Uitvalscherm 15 tot 20 werkdagen
• Screen 10 tot 20 werkdagen
• Knikaarmscherm 15 tot 20 werkdagen
• Verandazonwering 15 tot 20 werkdagen
• Onderdelen / motoren 1 tot 5 werkdagen

Levertijden zijn indicatieve tijden. Hier mogen geen rechten aanontleend worden.
Wij hebben helaas geen invloed op productie planningen waardoor levertijden in het hoogseizoen iets kunnen uitlopen.

RETOURNEREN

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Maatwerk producten zoals rolluiken , screens ,knikaarmcherm ,uitvalscherm ,verandazonwering en doeken of een bestelling die wordt besteld op uw speciefiek door de geplaatste online ankkoop , kunnen niet worden geretourneerd. Annullering of wijziging van maatwerk is mogelijk tot 24 uur na het plaatsen van je online order.

Retourformulier …. (downloaden)

U kunt gebruik maken van het retourformulier voor onderdelen, volledig in te vullen en door te sturen naar info@pn-zonwering.nl

1. Er wordt garantie gegeven voor 5 jaar vanaf de factuurdatum.
2. Onzichtbare gebreken die niet in staat waren ontdekt te worden tijdens de levering dienen door je schriftelijk gemeld worden, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de levering.
3. De garantie rechten ontstaan pas na de volledige betaling voor de geleverde goederen en de eventuele onzichtbare gebreken ontlenen de plicht om door u tijdig te betalen.
4. De garantie geldt niet bij onoordeelkundig handelen tijdens zelfstandige montage van de gekochte goederen, onjuist gebruik of gewone slijtage van de materialen.
5. PN Zonwering is verplicht antwoord te geven op de reclamatie binnen de periode niet lang er dat 2 weken van binnenkomen.
6. De garantie verplichtingen PN Zonwering moet realiseren, echter niet langer dan 4 weken, mits de partijen een andere termijn hebben afgesproken.
Als je nog garantie hebt, vul dan dit Retourformulier ……..(downloaden)
Zodra we je product ontvangen hebben, sturen we je product op naar de fabrikant om deze te laten controleren en repareren. Dit kan maximaal 4 weken duren (meestal wel sneller), afhankelijk van vakantieperiodes.
Als de fabrikant het product niet kan repareren, krijg je sowieso een nieuwe. Deze komt eerst binnen bij ons. En zodra wij deze afgeven aan de bezorger, ontvang je een verzendbevestiging.
Je garantie loopt in deze periode gewoon door. Wanneer je of het gerepareerde of een nieuw product terugkrijgt, krijg je dus niet opnieuw de volledige garantie.

BETAALMETHODEN
• Aanbetaling
• iDEAL
• KBC/CBX Betaalknop
• Bancontant /Mister Cash
• Sofort Banking

AANBETALING
Wij vragen een aanbetaling van 40% voor. De rest van de rekening betaalt u dan later.

CONTACT

Op de contactpagina vindt u al onze gegevens.